Direktlänk till inlägg 18 oktober 2015

Baby Boots

Av Pauline - 18 oktober 2015 12:39


Nu ligger mönstret här på bloggen, äntligen!  Ca 350 mail senare...   


 

Den här bilden lades upp i början av veckan och sen blev de snöbollseffekten av alltihop!

Att så många skulle vilja testa det här mönstret, dessutom utan beskrivning eller tut, det

kom som en chock. Blir glad för varje mail jag får skicka iväg! Det är lika häftig som läskigt.


Nu ser jag fram emot att sytoks-flödet ska fyllas upp med bilder på tossor så småningom! Det

ska bli så rolig att se resultaten, hur eran fantasi formar tossorna.


Mönstret hittar du här: BabyBoots


Tanken är att det ska komma upp en tut här också. Jag håller på för fullt och nu när mailen lugnar

sig & ni kan ladda ner det själva här så får jag lite mer tid att sy. Tuten kommer även innefatta

vändsydda tossor så att ni kan fodra dom.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline - 9 november 2015 17:44

Några sytokar ville ha ett mönster på en utsvängd kofta så jag erbjöd mig att dela med mig av mitt som jag ritat till min dotter i stl 86/2T.   Mönster Utsvängd Kofta stl.86 ...

Av Pauline - 9 november 2015 11:36


  Det har dykt upp frågor om storlekarna på mönstren och här är en sammanställning. Jag har en rundare dotter och upplever att de amerikanska storkelarna har varit mer generösa (ungefär som Ottobres mönster) dock inte på amerikanska köpekläder....

Av Pauline - 22 oktober 2015 11:19

  Nu ska vi se om vi kan få till det här. Det kommer bli många bilder men jag hoppas på att det gör det lättare att förstå än massa text.   Jag kom på att det var korkat att visa handsömnad för sytokarna där majoriten syr på maskin så jag  ...

Av Pauline - 29 september 2015 16:57


  En härlig prinsessklänning till dagis utklädningshörna blev det i helgen!   På föräldramötet vi var på för några veckor sedan så var det en pappa som framförde sin sons tankar och åsikter om dagiset inför föräldramötet. En utav punkterna va...

Av Pauline - 29 mars 2015 09:47

Jag älskar sweethearturringningar så jag bestämde mig för att göra ett till dotterns sommarklänningar. Oftast gör jag ett liv och sen varierar jag kjolen till. Lägger till volanger eller en spets. Ändrar längden, kanske ett band i midjan, knapp...

Ovido - Quiz & Flashcards